2013年2月16日 星期六

難忘的年初二


2013年2月16日下午2:46公開累積瀏覽 425 2


哈, 咁吉利嘅號碼都比我攞到.


去到分流站, 始娘同我檢查傷口... 都幾深架, 仲有的流血, 佢用紗布幫我包紮一下, 再坐响大堂等

真係等咗好耐, 我呢的只係算次緊急, 有緊急嘅佢地要先處理... 的醫護人員真係好忙, 我地真係要體諒呀!


無野做再影吓隻手, 無名指下面越嚟越腫, 好似半隻雞蛋咁.

等呀等, 要買支水同蛋糕充吓飢先得.

唉, 响嗰道等緊嘅人, 個個都好似死吓死吓, 無里神氣, 老人家後生, 咩人都有呀!

卒之等到七點幾八點先有得睇, 點知醫生睇完我個傷口, 見我隻手腫得咁緊要, 要我留醫, 佢話要留院打消炎針.....吓唔係阿麻, 雖然隻手好痛, 但明天有成差唔多三十人, 我要留喺屋企主持大局呀!

同醫生商量, 唔入院得唔得, 咁醫生話先打一針, 再打一支破傷風, 再開的藥返去食, 一見唔對路就要要即刻返去...好好好, 只要今晚唔使我留醫就得啦.

拖著隻好痛嘅手, 快的返屋企...不過真係無哂心機.

沒有留言:

張貼留言