2013年2月28日 星期四

Thai Trip 2013 - Day 2 - JJ Market, Four Face Budda, Dinner at Kabuki


2013年2月28日下午2:11公開累積瀏覽 3041 1

去到即刻食番杯椰子雪糕, 今年多咗的配搭, 加10BHT可以選擇加兩款toppings
跟著整番杯拉茶...最緊要話比佢之少甜呀...唔係好似飲糖水咁.
我地响呢道又買咗的泰北清來咖啡豆呀!  經過另一檔, 吓咁快就收檔...五點幾咋喎.

同圍都見到呢的泰式雪條, 仲有的黏滿彩色朱古力碎嘅香蕉...兩樣都無食.

行咗個幾鐘都已經好攰...加埋响central world又行咗兩個幾鐘....腳都軟呀!   走啦....坐BTS去Chit Lom拜四面神

都幾好喎, 今日唔係好多人, 無咁大煙呀!

拜完神就行去Siam Paragon (又行...)食飯..

行咗個round, 揀咗呢間日本餐廳

叫做Kabuki, 真係好, 比咗間獨立房間我同型爸...今日好攰, 好想靜靜地食餐晚飯

唔諗咁多, 叫咗兩份晚餐


有沙律


魚生...已經食咗幾件


用好薄嘅青瓜片包著嘅鰻魚卷

關東煮


蒜片洋蔥牛肉


仲有蟹籽蟹柳飯, 日式燉蛋, 麵豉湯

真係好多野食呀!

樣樣都幾好味....

反而最差係呢個甜品...果汁沙冰...整到好似雪糕咁...


比起昨晚嗰餐泰菜, 呢餐平好多....抵食.

食完就返酒店放低的行理...跟著我地又去按摩啦....我地每晚最後嘅節目就係按摩...本來想去Health Land或者係Asia Herbs, 但係今早叫hotel打去booking...whole day fully booked...有無攪錯...我地昨晚去嗰間都唔錯, 又近酒店, 按完行幾分鐘就返到酒店...唔使諗咁多...最緊要的師傅按得好就得啦.

好快就過咗兩日啦.

沒有留言:

張貼留言