2013年2月27日 星期三

Thai Trip 2013 - Day 1 - Dinner at Baan Khanitha, Asiatique


2013年2月27日下午3:23公開累積瀏覽 3750 0

 
响酒店休息一陣, 我地出發去Asiatique, 行夜市, 食晚飯
 

哈, 由酒店去BTS見到麵檔, 忌唔著食碗先


泰國每個麵檔都有嘅調味幾寶


我要嘅魚蛋粉


型爸要嘅义燒魚蛋米

埋單BHT90


BTS 向Talat Phlu方向


Saphan Taksin站落車, 有指示牌去Asiatique, The Riverfront


哈, 有街頭樂隊表演


Shuttle boat, 每15分鐘一班


超多人排隊呀!

不過都唔係等咗好耐啫.
 

落咗船有directory, 但我地無目的, 只係想行吓



地方大, 又唔覺好多人.   覺得的人都係周圍行, 唔覺佢地買野...生意難做呀!

Asiatique 的標誌, 都幾靚

行咗個幾鐘先去食飯, 呢道好多食肆, 行咗一round, 揀咗呢間餐廳, 對著碼頭

Baan Khanitha (鬼嫁介紹過呀...話的野幾食)


靚靚menu


行到好熱, 型爸先嚟一杯Singha


我就要咗杯summer cooler, 用芒果, 菠蘿, 仲有幾款生果打成汁....好酸...ok, 總好過好甜

叫咗泰式拚盤


炒貢菜


海鮮炒飯

泰式鱈魚


其實都夠哂啦, 型爸仲要多個spicy dip....


咁多, 兩個人又食唔哂啦....型爸一肚餓就係咁架啦.


我地見到menu有Thai Whisky....咩泰國有出whisky 咩

叫佢攞枝酒嚟睇吓, 哦...原來係RUM, 唔啱飲


食完就走啦, 呢餐都唔平...BHT3,213....港幣成九百幾呀!

送咗兩塊開心曲奇

哈, 戀愛指數有四粒星...

食完我地坐的士返酒店....咁早瞓...梗唔係啦...
出嚟時已經見到呢間按摩店, 收零晨一點, last booking 11:30, 啱哂我地


可能比較夜, 去到即刻有位


睇落都ok

我地要兩小時Thai Traditional massage....價錢合理

按完舒服哂....返去沖涼瞓覺....正呀!
 
 

沒有留言:

張貼留言