2013年2月25日 星期一

Fandango Spanish Restaurant


2013年2月25日下午12:46公開累積瀏覽 312 0

呢道係大廈入口


電梯大堂


電梯隔離有呢幾隻屁者龜像, 當年彩星就係靠呢款忌者龜玩具發跡仲上埋市添


入到雹梯...而家真係好多樓上食肆


一出電梯....幾有型喎!


餐廳入口


就係呢間Fandango 啦.



一入去加手面係Beverage counter, 再入去無影啦, 因為有其他客人


同款唔同顏色嘅大碟放响長檯, 但唔係用嚟用架, 晚餐開始, 佢地就會收起, 改用白色碟.


坐低叫咗Sangria, 不過我覺我麻麻, 飲一杯啦, 我一陣要開車, 唔可以飲酒...跟著叫杯Lime Soda算啦.


兩位男士叫啤酒

我地六個人, 餐前小食叫咗, 火腿同墨魚仔


仲有呢客goat cheese沙律


主菜叫咗六件羊扒


一客燒乳豬


西班牙海鮮飯

仲有呢客Black Rice (墨魚汁飯)

六個人食, 好足夠啦.

甜品叫咗3客, 2客藍梅芝士蛋糕, 一客焦糖吉士...真係好夠.


今日五號屋好有面子呀, 個外藉Restaurant Manager 送咗每人一杯餐後甜酒比我地呀!


呢隻牌子(我唔識呀!)


都有成15度


五號屋要開車都飲一小杯啦...人地慢慢飲, 但我一飲而盡呀!


呢餐都唔平呀! 每位五百幾啦..

我地好耐無見啦, 真係要約多的出嚟見面呀!

沒有留言:

張貼留言