2016年2月14日 星期日

蘿蔔糕

February 7, 2016, Sunday

今年農曆年初一在星期一, 非常好, 令我有兩天時間好好安排, 星期六去買野, 星期日整.  的野都新鮮的靚的.   如果唔係, 我要早幾日買定, 的蘿蔔都無咁靚, 無咁好水呀!

而家每年整, 都係大堆頭大製作, 呢道8條臘腸, 8 條潤腸, 2 條臘肉, 我要嚟做16底糕架啦 (8底蘿蔔, 8 底芋頭), 平均每底都有一條臘腸, 加埋蝦米瑤柱, 都好足料架啦.

呢兩個蘿蔔昨天在Parkin shop買, 超低, HK$1.6一磅, 呢兩個加埋有10斤重呀!

因為太多蘿蔔, 無法一次煮哂, 要分開兩鑊煮, 咁我就好應真咁將所有配料用稱分開四份

又再辛苦Cindy幫我切碎的臘味啦.

因應型爸要求, 型爸要食到有蘿蔔絲, 所有蘿蔔都係手切

總結吓的份量先:(四盒份量)

蘿蔔 2公斤(今次有2.17公斤,都係照煮)
臘腸2條
潤腸2條
臘肉半條(可落可不落)
蝦米1/4碗
瑤柱2粒 (可落可不落)
粘米粉320g
澄麵 8湯匙(大約72g)
清雞湯 500g
調味: 片糖1/4片, 胡椒粉,少許鹽


睇睇吓,唔記得浸的瑤柱,即係洗淨,加的水,放入蒸爐蒸45分鐘,到時的蘿蔔糊都差不多整好啦。

將的切好臘味分成四份,一陣的芋頭糕都係用同等份量臘味。 今年落少咗1條臘腸,1條潤腸啦。

並中一份蝦米,洗淨浸軟,浸完的蝦米水可以用嚟煮蘿蔔

白鑊烘乾

加臘味爆香,出咁的油,盛起

用的油爆香的蝦米,盛起

跟著落蘿蔔絲,的蘿蔔多到炒都炒唔到。放500g雞湯落去煮,加片糖

的蘿蔔煮到差不多,加埋的臘味蝦米落去,加胡椒粉,加少許鹽 
 
呢個時候,的瑤柱蒸好

即刻將兩粒撕碎。

亦加了少許瑤柱水, 的蘿蔔煮腍哂,唔,應該差不多啦....(咁耐先整一次,如果唔係寫blog,真係唔記得點煮呀!)

熄火後, 可以篩的粉落去

本來都仲有好多水架,但一落粉,就變成好杰嘅糊 (我覺得呢part最難,好攰呢!好彩Cindy幫我手咋)
入盒
呢四盒攪掂,跟著用一步驟,再整四盒

一次過放入蒸爐,蒸一小時。

跟著就整芋頭糕啦。

沒有留言:

張貼留言