2016年2月20日 星期六

鮑魚+蝦子麵開年

February 9, 2016, Tuesday

昨天早上忙咗一天, 今天Cindy放假, 本來諗著可以休息一天.   哈哈, 點知今日突然有所目,我地要去姪仔屋企 (姪媳的祖母過身,他們不能去奶奶家,但我地可以去探佢地)

佢昨天無機會食我整的雞蛋椰汁年糕, 今天早上又起身整兩底, 帶一底去做拌手禮.   我通知了姪仔, 佢開心到不得了.

年糕入爐之後, 我就整午餐.  今日初二開年食好的啦...  其實話開年, 對我地都只係個講字, 開唔開都係要食架啦.


每人兩隻炆好的乾鮑.  從冰箱攞出嚟, 放入蒸爐蒸就可以.

煮兩個蝦子麵

加的肇菜 (呢排肇菜(長白菜)己經係最平又可以放喺雪櫃耐的嘅菜.

淋的鮑魚汁落的蝦道做撈麵.....正呀!

今日飲品大豆鈣思寶

呢餐正正正, 又唔肥呀!  加少少大孖辣椒醬(碟邊), 辣辣地仲正呀!

食完要預備出去.  Cindy放假, 剩低兩隻寶貝响屋企, 驚佢兩隻唔慣, 開著個電視, 有的聲音, 等佢兩隻覺得有人响屋企, Whisky 仔, 千祈唔好攪破壞呀!   你已經好敗家成日咬爛的野架啦.

沒有留言:

張貼留言