2016年2月13日 星期六

年廿九行山樂

February 7, 2016, Sunday

今年嘅農曆年假真係理想, 年初一係星期一, 咁我地就有星期六星期日兩日時間做準備工夫.
昨天已經買哂所需物品, 今天仲有時間去行山.

雖然我自己安排好, 但有四位組員都要請假.  哈叔今日都嚟行, 加埋新組員, 我地都有六個人.

 我地先到南涌觀音廟拜神

 
今日天朗氣清, 好耐都無試過咁好天氣啦.

行咗十幾分鐘就到恊天宮, 入去拜吓關帝先

今日目標夕尤德亭

呢段屬於衛奕信徑10

行到直昇機坪, 休息幾分鐘再出發

經過橋山橋

跟著的都係難行嘅山路, 所以如果天氣唔好, 我地行到直昇機坪就走.

去到尤德亭係咪好眼熟呢, 東坡家事有一幕都好似响到拍架.

呢道可以行落山, 但的草生得好高, 都係唔好啦

我地唔係原路走, 今日咁好天, 都係由山路走, 呢條路都幾難行架.

我地腳程幾快, 好快就到鹿頸村

好多間都村屋都貼上揮春

平時都無留意, 原來連續有三家不同姓嘅祠堂連埋一齊

呢間村屋, 之前仲係地盤, 咁快又起好啦.

行出鹿頸村就係陳鳳記

我地要了食品, 老闆又沖咗洛神花茶比我地飲, 但的男士話要開車唔敢飲, 上次飲完, 好快肚痛要去廁所....佢地話呢的係咪減肥茶嚟架.

大家又係隨便叫的麵呀, 米粉, all day breakfast....


食完仲要行返去觀音廟攞車, 今早水漲, 現在水退.

我要快快回家, 跟著要糕糕糕啦.


沒有留言:

張貼留言