2016年2月21日 星期日

東涌金滬庭滬菜

February 9, 2016, Tuesday

今日又整咗兩底焗年糕,  哈哈, 兩日已經整咗四底, 用咗四十隻蛋.

 
呢底今日拎去姪仔屋企做拌手禮, 另外一底就留番兩日比我的老人嚟時食. 呢底做得好靚呀!

去到姪仔屋企, 佢地整咗好多小食歡迎我地呀!  芝士餅乾火腿

豉油雞翼

新鮮金菠蘿

仲有湯丸

嘩, 咁多夥食, 一陣回食得落晚飯呀!

姪孫好攪鬼, 佢好開心我地嚟, 攞哂的獎杯比我地睇呀!

食吓傾吓, 坐咗兩個幾鐘就落去食晚飯.   因為訂位只有兩個選擇, 六點半或八點半, 咁食早好過食夜啦.

呢間金滬庭, 佢地話好多時都落嚟食, 的野食唔錯喎.


六點半去到唔算多人

我地十七個人, 要分兩圍坐.  姪仔發辦點菜.

要咗人參烏龍菜.  

型爸喜歡的炒筍干


雞絲粉皮


鎮江淆肉


小籠包

鹹肉百頁

担担麵

湯年糕

嫩雞餵麵

蒸素餃

炸菜肉末

配义子燒餅

仲有鱆茶鴨

呢道的野真係幾好食, 每碟嘅份量好足, 好食過上海婆婆好多呀!

姪仔爭著埋單, 佢話咁難得我地嚟, 比個機會佢請, 咁就多謝哂啦!



沒有留言:

張貼留言