2016年2月9日 星期二

鐵牛台灣牛肉麵

February 1, 2016, Monday

自從鐵牛開咗之後日日麵好似好好生意, 門口企門人, 我地經過見到都唔想入去等.  我已經去過一次, 但麻煩鬼上次無去過, 佢今日話想試, 咁我地就去等吓啦.

門口依然好多人, 但又唔係等好耐又有位喎, 原來之前有兩張檯, 一張七位, 一張五位, 叫咗佢地入去之後, 兩三張三四人檯之後就到我地.

 
經過上次嚟嘅經驗, 知道要先付錢再落單, 今日我地等位時就已經睇定餐牌, 劃定張單.

到一比位我地, 就馬上去付錢

哈哈, 結果好快就有得食

麻煩鬼叫的排朋肉燥湯麵,

我要的滷肉排骨便當

麻煩鬼話佢碗麵都ok, 但的排骨就炸得硬咗的.  而我嗰碗滷肉飯味道都可以, 炸排骨都係一般

但呢杯台灣幼茶又ok喎.  無加珍珠, 唔使加錢.

夏天可以要杯凍的形珠奶茶, 都只係加HK$8.

沒有留言:

張貼留言