2016年2月3日 星期三

流浮山球記

January 24, 2016, Sunday Night

型爸就嚟生日, 今日的鄰居同佢提早慶祝, 我地又去流浮山食海鮮.

上次去流浮山嗰間的炸蠔唔得, 今日我地嚟幫襯球記呀!

早的去到, 型爸同林老闆去買海鮮, 我就去買的金蠔, 跟著又買的甜梅菜, 呢的又買的, 嗰的又買的, kakakaka, 一買野就好開心啦.

Mrs. Kua買咗的琥珀合桃, 要嚟送酒呀!  佢地又帶定的酒嚟.  型爸同林老闆就飲whisky.  咁我同林太唔飲啦, 我地兩個負責開車回家呀!

型爸訂咗花膠湯, HK$890, 足12位用, 先上一鍋.  的湯好甜, 正.

睇的湯渣就知足料, 我同林老闆都話, 帶的湯渣返去比的愛犬食.
 

白焯蝦

酥炸生蠔.  的皮都幾脆, 無我想像中咁好, 但一定好過上次嗰間

焯花螺

蒜蓉粉絲蒸扇貝

西芹炒象拔蚌

龍蝦伊麵

蒸班球

炆頸腩

跟著仲有一鍋湯

飲得湯多, 的龍蝦班頭腩都食唔哂, 哈哈攞返去比Cindy食.

食食吓型爸收到組長whatsapp有好野叫我地食..... 型爸韶, 唉吔, 唔記得叫埋組長夫婦一齊嚟添.

組長whatsapp咗枝白酒....五良液....又嚟.

返到去, 馬上去組長屋企...吓, 又煮咗的翅比我地食....咁好嘅鄰居, 你話去邊道搵吖!

沒有留言:

張貼留言