2016年7月4日 星期一

青瓜芒果蟹肉米紙捲 2

June 12, 2016, Sunday

端午節那天, 整了青瓜芒果蟹肉米紙捲, 非常清新好味.  不過我覺得上次時間關係, 又係第一次整, 包得唔係好靚.  今日再整過.

上次剩低半礶蟹肉, 今日用埋佢.

上次用哂的沙律醬, 今日就用Mayo啦.
首先切好芒果條 (的芒果好靚呀!)

仲有半包米紙春卷皮

我切芒果時, Cindy幫我切青瓜, 好快就預備好哂

唔好心急, 包一張就浸一張米紙

先放青瓜絲

再放芒果

再放蟹肉, 跟著再放青瓜, 盡量把青瓜包在最外, 芒果蟹肉在中央

知道咗方法, 咁就包得好靚啦

睇吓, 每條都差可多, 呢8條包好送給林老闆一家

呢6條包好送給組長一家

而呢10條就留番我地一家食.

今次共包咗24條.  一包米紙都有好多塊喎, 上次包了21條, 今次包了24條, 即係一包有45塊米紙....抵食呀!

哈哈, 的青瓜芒果米紙捲送咗出去, 我又收到likes啦!

沒有留言:

張貼留言