2016年7月1日 星期五

大埔走粉日

June 11, 2016, Saturday

Cindy話比我知, 屋企的麵粉差唔多用哂, 開咗最後一包.  咁趁今日星期六, 無特別事, 就去大埔走粉啦.

今次好彩, 我同型爸12:20去到, 會計部一個出咗去食飯, 一個唔知去咗邊, 唔使見到那位無禮貌的黑面神女士.   有位先生幫手收錢... 千祈唔好過咗12:30去, 食飯時間, 無人理架.

買咗一大袋麵粉, 放上架車, 跟著去大埔墟街市熟食檔食午飯


平時都會去東記食豬扒麵, 但今日唔想食豬扒雞翼, 反而比碟炸菜蒸鯇魚吸引, 好多張檯都見到呢碟蒸鯇魚

原來係呢家出品, 好啦, 今日就幫襯呢家

今日餐單, 我唔使諗啦....無選舉障礙....F. 炸菜蒸鯇魚飯

一嚟到, 飯先上....咁大碗

那位姐姐話, 最後一份蒸鯇魚....哈哈, 好彩呀!

型爸要了客家炆豬肉

我見到都驚, 我幫手食鹹酸菜啦.

的野普普通通啦, 三十幾文一份午餐, 想點!

我地見到有兩檯食緊海鮮, 型爸見到流哂口水, 我地問吓, 原來係來料加工, 樓下咁多靚海鮮, 買完拎上嚟煮都好方便.  呢道買海鮮, 一家平過流浮山, 鯉魚門或西貢啦.   咁呢道可能方便過三聖村喎, 都係熟食檔啫.    仲有手唧魚蛋, 手打牛丸賣, 原過都幾貴呀!

食完就落去街市買餸, 買的牛筋腩, 仲有黑毛豬肉呀!

返到屋企都無得停....要處理袋麵粉呀!

一大袋, 五十磅呀!

攞個穴空機出嚟

穴空膠袋

大大小小整咗六袋

其他嘅就無需真空, 放入保鮮盒就得啦.

到我整好哂放入士多房, 竟然比我發現仲有一包麵粉.....我都覺得奇怪, 無理由的麵粉用得咁快,  一大袋唔夠半年用哂.   哈哈,  下次要自己check check 先.

咁早的買都無問題嘅, 已經分開真空包裝, 可以好好保存.

沒有留言:

張貼留言