2016年7月30日 星期六

Canada Trip - Day 4

July 3, 2016, Sunday,

今日約咗姨甥一定去農場摘士多啤梨呀!   姨甥一家6月25號已經到, 佢地會逗留一個月, 我明天就會搬埋去三家姊屋企, 同佢地一齊住呀!

早上七時四十五分出發, 大約八點半就到士多啤梨果園

我地一行九人, 各有各去摘...
收獲豐富呀!

姨甥佢地摘的士多啤梨好大粒呀!  我地摘的無咁大粒, 但一樣咁甜.   摘完去稱及付款.

跟著就去Farm Market 睇吓有咩野賣

有蒜頭

靚靚蕃茄

仲有豆.

呢的農作物就唔啱, 返而的鮮奶就好好味, 結果即場飲一枝, 跟著再買兩枝....

 
跟著出返多倫多市中心食午飯, 呢間叫維也納餐廳....鑊氣小炒


炒貴刁, 洋蔥豬扒飯, 楊州炒飯, 肉醬意粉, 炒蘿蔔糕, 义燒薑蔥撈麵, 樣樣都唔錯呀.

我地七大兩小, 要咗六碟野都已經好夠食啦.

 姨甥下午有所目.  我同四哥各自回家, 晚餐再約出嚟一齊食.

摘咗咁多士多啤梨, 食都食唔切, 揀咗的熟嘅用糖醃咗, 明天要嚟整果醬.

今日晚餐, 我地食韓國餐呀!

 
呢間叫Myungdong Noodle Shabushabu,


Shabu Shabu, 即係食火鍋啦.

 
我地六個人, 要了兩個錮, 一個辣鍋, 一個清湯
 
兩份海鮮牛肉餐

的新鮮泡菜, 好好味呀!

 
特別介紹, 呢款好似拳頭咁大嘅餃子, 結果我地又叫咗兩客.
 
呢款睇落似雜菜沙律, 其實係涼拌麵, 不過好辣呀!

食火鍋, 幾時都咁啱型爸口味, 佢地個個都鍾意喎!

的野食哂, 辣湯底就用嚟煮麵

而個清湯底就用嚟煮粥

睇落都好好味啦.

好味!

食完晚飯都只係八點幾, 夏令時間, 太陽要差原多九點幾先落山呀!

今晚食得飽飽唔夜宵啦, 哈哈, 原過改為食雪糕涼粉呢!

跟著仲要執行理, 明天早上搬到三家姊屋企, 五哥五嫂同姪仔由英國飛嚟, 下午三點到, 大家一齊响三家姊屋企住, 好熱鬧呢!

沒有留言:

張貼留言