2016年7月10日 星期日

緬甸豆醬炆梅頭豬扒

Jun 15, 2016, Thursday night

今日放工返到屋企, Cindy嗱嗱林, 四萬咁嘅口, 拎包野比我睇....

呢, 就係呢包啦.   佢話昨天見到的鄉理, 比咗幾包呢的醬

拆開係咁樣, 佢話佢同的仔女都好鍾意用呢款醬煮嘅食物.  緬甸文唔識睇, 但有英文寫著用大豆做, 咁即係豆醬啦.

佢用咗我買咗黑毛豬排骨嚟煮呀!

佢話用蒜蓉, 薑蓉先煮腍的排骨, 跟著再加兩包醬落去炆

炆好咗就係咁.  哈哈, 型爸好比面佢, 話好味, 仲用的汁嚟撈飯.  我同佢講味道都唔錯, 不過唔係特別喜好, 即係嗰的唔係好好食, 又唔係唔好食啦.   既然佢鍾意食就剩番多的比佢食(我見佢真係好鍾意的汁, 係咁用嚟撈飯)

我返而喜歡呢款緬甸式雞絲拌青瓜, 又係用檸檬汁同魚露調味, I like it.

蒜蓉炒芥蘭

仲有節瓜鹹蛋肉片湯, 都幾唔錯嘅三餸一湯.

沒有留言:

張貼留言