2016年7月29日 星期五

Canada Trip - Day 3

July 2, 2016, Sunday

昨晚又醒三次,睇嚟Jet lag, 起碼要跟多我地幾日呀!

今日大公子同佢女朋友帶我地落down town行吓。

因為假期關係,down town反而唔係好多人。

 最主要帶我地呢個St. Lawrence Market

 
我地响呢道買咗的芝士火腿,今晚又嚟夜宵呀!

呢道嘅建築物,起碼都一百幾十年啦。

呢個地標,點都要影一影, 哈哈,點知反哂光

跟著我地想落湖邊行吓,點知多人多到呢....想搵泊位都搵唔到。哈哈,原來的人去哂湖邊

咁無法啦,我地周圍行吓,又去Starbucks hea 吓, 過咗一個悠閒的下午.

跟著就去食個early dinner. 今日食日本菜呀!

呢間餐廳叫JaBistro, Modern Japanese, 即係非傳統日本餐廳


呢道以食魚生壽司為主.

我地四人, 要咗個龍蝦刺身套餐

有四碗龍蝦湯

仲有呢一大碟龍蝦牛肉刺身拼盤...足夠我地四人食.

我地好殘忍呀, 每人拎起一嚿龍蝦刺身肉影相, 即刻Whatsapp 二公子.   二公子話你地又食大餐, 又食龍蝦!!!!

跟著再加多兩客火炙牛肉壽司及魚壽司....非常足夠啦.

呢餐C$196.62, 加15% service charge, C$226.

呢餐好滿足呀!  食得飽都唔覺膩呀!

沒有留言:

張貼留言