2018年4月4日 星期三

香港銀行家會所

March 27, 2018, Tuesday

今日同幾位靚太食晚飯呀!  地點在中環置地廣場告羅士打大廈香港銀行家會所.   其中一位靚太係呢道嘅會員, 所以咪嚟呢道嘅Bar & Lounge 飲野兼食晚飯.

Mrs Kua 返咗嚟兩個幾月, 幾日後又款啦, 我都係第一次見佢.

佢地五點幾開始飲, 我六點幾先到.

佢地叫咗的小食送酒, 留咗一隻釀雞翼比我

仲有呢份蘑菇薯仔

在中菜部要了一份义燒, 都唔錯喎
  
蘑菇牛柳粒

要了炸豆腐, 不過唔夠熱, 侍應幫我地cancel

呢客鯪魚球縮哂水, 又鹹, 侍應又幫我們退了

呢碟係煎蓮藕片

啫啫芥蘭煲

Cancel 咗兩個小食, 我地改要了一客咖哩鴨肉薑黃飯.   呢樣係我叫, 因為好想食薑黃飯.  但係呢道做得唔好, 的咪只係普通白米, 好腍呀!

一碟夠哂啦, 我地都只係每人食兩湯匙.

甜品要了梳乎里電雲呢拿醬, 又係一份五個人食.

埋單食物就HK$1,600, 另外開了三枝酒有特價HK$1,080, 每人HK$530

因為知道今晚飲酒, 我地個個都無開車, 叫的士走啦, 只有Mrs. Kua 住港島, 我地四個人一架車返屋苑...好化算呀!




沒有留言:

張貼留言