2018年4月10日 星期二

一口咖哩角

April 1, 2018, Sunday

 嗰日睇免費報紙, 教整一口小食, 用焗的方法, 無需油炸, 低卡, 好似幾啱做party 小食.  今晚有聚餐, 即刻試吓整先.

材料:
春卷皮
薯仔 - 3-4個 (烚熟壓成蓉), 屋企的薯仔不是很大隻, 用了4隻
雞蛋-  3 隻 (烚熟切小粒)
火腿 - 3 片 (焠熟切小粒)
芫茜 - 適量  (我唔想落生芫茜, 先用水掃一掃, 搾乾再切碎)

調味:
咖哩粉 - 兩湯匙 (我用辣及不辣的混合拌勻)
蒜粉
海鹽

 春卷皮先解凍

 薯仔烚熟壓成蓉, 加碎蛋, 加火腿粒, 加調味拌勻.   試啱味就得, 我的咖哩粉都幾辣, 幾好呀!

 
春卷皮一開四成小塊

 加入咖哩薯蓉, 跟著對角包起.   因為春卷皮很難貼在一起, 我加了點水在邊壓實

 因為太大力壓邊, 所以有的皮就爆開.  但薯蓉不會流出, 無問啦.

 一焗好即刻試吓, 又幾脆喎.   即刻上碟出發

 Cindy就繼續幫我整, 但的邊真係好難壓實, 焗起唔係咁好睇.

 Cindy提議另一方法, 包起就細隻的 (餡都要放少的)

 放好餡後, 先將一邊接起成長方型

 跟著著接起另一邊成四方型, 再對角接起成三角型

 接好後反轉放入焗盤, 的餡會壓的皮唔會爆出嚟

焗起之後定型, 咁就唔會爆邊啦.

呢的小食, 整就花時間, 但食就好怏, 一口一隻呀!

沒有留言:

張貼留言