2018年4月6日 星期五

山下拉麵

March 29, 2018, Thursday

嗰日見鄭媽媽响Facebook post 咗張山下拉麵食野嘅相, 我見到心思思又想試吓.   地點响上水, 好近, 今日就同型爸去試.

地點真係有的難搵, 就喺行樂軒後面一條橫街, 好多水貨客响呢道做生意.   呢間山下就角位一個小鋪, 入面跟本坐唔到食客.

鋪頭出面放咗張檯, 有menu, 有位侍應叫我地先點餐, 付款後上樓上.   我嘗試影吓入面嘅煮麵情況, 但係影唔到, 因為入面熱氣騰騰, 塊玻璃濛哂呀!

有facebook專頁呀!

呢道無咩選擇, 就只係义燒拉麵HK$60, 可以選擇多的义燒(HK$80), 極多义燒 HK$110

我地要了兩碗拉麵加兩款小食, 啱啱HK$200.  無需加一

跟著行條樓梯上個閣仔, 又估唔到上面坐滿人 (大約20人), 唔方便影相.

的檯大都係接檯, 上面都貼著的湯底長時間淆製, 無味精, 放心飲.   其實的湯淆得耐咪係味精湯囉.
一口爆芝士, HK$22, 都幾好味


型爸的多义燒拉麵,有4-5塊义燒,兩隻溫泉蛋.  佢要了黑蒜湯底, 即刻試吓, 又幾好味喎.
 
我要了普通拉麵, 只希兩塊义燒.  我其實好怕食义燒拉麵, 以前食過的义燒拉麵, 無一次係好食.  所以兩塊對我嚟講都已經好夠.

型爸分咗一隻溫泉蛋比我, 佢話每人一隻啱啱好, 一碗兩隻蛋太多啦.  隻蛋又腍又軟好好味呀!

真係合估唔到, 塊义燒都係又腍又軟, 亦都好好味.  辛辣湯都好, 但感覺黑蒜湯底好味的.   返而我覺得的拉麵質感厚實 (唔係爽), 只係一般.   食一碗麵, 個胃漲哂.  (我聽到隔離檯那位男士, 佢話好滯呀!)

的餃子最後先嚟 (HK$28), 真係唔得, 下次千祈唔好叫呀!

呢道都有一的支持客, 希望可以繼續落去啦, 如果唔係呢條街又比的水貨客包哂啦.

沒有留言:

張貼留言