2018年4月14日 星期六

復活節聚餐

April 1, 2018, Sunday

連續幾天假期, 我地五家鄰居又安排了一次聚餐.

佢地六點開始Happy Hour, 但我仲整緊一口咖哩角.

今次大家都唔使整主菜, 因為今次去季季紅訂咗隻有米豬呀!

不過大家食小食都已經食到七八成飽啦.

 呢隻豬要HK$660, 訂咗仲要開車去藍地攞.    佢地好鐘意食入面的飯, 但我就嫌好膩呀!

 林老闆另外仲買咗炆鵝

 主人家整的鹽焗中蝦

其他的都係蔬菜類

 
 木瓜沙律

 炒椰菜花
 炒什菇

 仲有我整的麻醬鮮淮山.

今日係四月一日愚人節, 亦都係張國榮的死忌, 主人家喜歡張國榮, 每年呢一日都播佢的演唱會. 當我食完返屋企焗甜品, 哈哈, 佢地話索性轉場去我屋企唱k...

嚟嚟嚟, 一齊唱 K 食甜品啦.

沒有留言:

張貼留言