2018年4月20日 星期五

老四川石鍋魚小龍蝦

April 6, 2018, Friday

今日中午食客家菜, 回公司做埋的野都到差不多六點, 同事話帶我去食魚鍋, 咁就食埋個早晚飯先回香港.

同事介紹呢間老四川, 佢話成日都會同其他同事嚟呢道食.

佢介紹呢個蘿蔔豬, 又真係幾好味.   的豬手係店家自家煙燻, 味道好肉德國鹹豬手.  煙燻豬手做得好好, 一的都唔肥膩, 非常大鍋, 四個人都食唔哂, 同事要打包一大湯碗拎走.

四川烤魚鍋, 呢款佢地叫草魚, 我覺得好似鯇魚.  呢個反而係一般, 條魚用邊, 跟著先炸, 失了魚鮮味.

跟著係呢個麻辣小龍蝦, 的肉品夠爽. 唔夠新鮮, 食咗兩隻都唔食啦.

我地買個人, 三大錮都好夠.

老人娘送嚟一碟四川臘腸, 佢話又係自家製.  味道好似意大利的沙樂美腸, 只係又鹹又辣.  哈哈, 我唔係幾頂得順呀!   同事話我地食唔到唔緊要, 打包反公司, 好多北方的同事喜歡食辣.

同事爭著請, 我唔使比錢呀!

沒有留言:

張貼留言