2018年4月30日 星期一

寶麗餐廳 - 深圳沙井

April 20, 2018, Friday

今日又要上國內工作, 攪公司年慶.   今年真係遲咗的, 無辨法, 要相就老闆.

下午同事帶我去一間叫寶麗茶餐廳, 佢地話呢道的野食唔錯

我地要了一個三人套餐, CNY156, 估唔到有咁多野食.

义燒拼燒鴨

酸菜魚 (淨係呢碟送上檯已經覺得好抵食)

蟲草花蒸雞

炒芥蘭

仲有個枸杞豬什湯

實在太豐富.

當我地食到差不多, 老闆娘剛功返到嚟話請我地飲野, 我要了即磨咖啡, 唔錯喎, 同事要了奶茶, 都一樣ok, 我將杯咖啡飲了一半, 再將奶茶們一小半落的咖啡道....哈哈, 自製鴛鴦都唔錯呀!

其實呢的份量多一個人食都仲得呀!

沒有留言:

張貼留言