2018年4月22日 星期日

Open Oyster

April 12, 2018, Thursday

我地行山組攪咗一次唔係行山嘅活動....哈哈, 咩野活動吖, 又咪係飲飲食食.

呢個食生蠔活動係由型爸發起, 不過所有coordination都由我負責 (哈哈, 型爸通常都係出口, 跟著就使我去做啦....不過我好願意嘅).

打電話去訂位時, 訂八位室內, 侍應要求我要現金落訂, 每位一百.  幸好近公司, 放工去落訂都無問題.  不過心中其怪, 好少餐廳要咁樣落訂, 唔通好多人放飛機?

Open Oyster 七點先開, 我地就訂七點.   本來活動在星期四係相就組長夫人, 點知佢今日生病嚟唔到, 結果派女兒出來頂佢個位.   今次人數好,八位, 侍應安排了左邊鋪一個小房間, 啱啱八位, 我地嘈的都唔緊要.

我地今日會食生蠔, 如果想要的蠔抵食的, 佢地有個Wine Lover Discount, 的生蠔可以平十幾二十文一隻.  但每人需要飲兩杯酒.  一枝酒等於五杯, 我地八個人要十六杯, 即係要開三枝酒加一杯....呢個我地一的都唔擔心開唔夠酒呀!

一開始先唔叫生蠔著, 先叫的小食暖暖個胃先

有拼盤

雞軟骨

燒魷魚

第一枝酒, 我地點了一枝白葡萄酒 Chardonnay, 幾好飲唔錯

先點了兩款生蠔,由淡到濃, Arousa & Gillardeau, 呢兩款唔係好濃味, 但都唔錯.

八個人一枝酒好快就飲完, 跟著開第二枝, 呢枝係侍應介紹, 不過無第一枝咁好飲.

 
第二個round又係兩款, 每款八隻生蠔,  Ostra Regal & Majestic.    Ostra Regal 好味.

跟著又開第三枝酒, 呢枝都係侍應介紹, 不過都係第一枝Chardonnay 好飲的.
 
第三個round嘅蠔係 Gold Regal & Etoile.  Golden Regal 好味喎!

開第四枝酒, 我地都係要番枝Chardonnay

而第四個round都係叫兩款, 每款八隻生蠔, 不過唔使佢再介紹, 我地翻叫我地喜歡的Ostra Regal 同Golden Regal

食完每人八隻, 我地就好夠, 但組長話未夠, 咁再叫多四隻Golden Regal比佢地.   型爸話咁多金粉粘在殼上, 係咪人工飼養 

食夠蠔就開始叫主食...

 跟著開第五枝酒, 今次開紅酒....不過我就已經唔係幾頂得著...有的Wee Wang Wang

要了忌廉汁藍具, 好好味呀!

跟著要了一客麵包醮的汁嚟食, 一客麵包只得八塊, 每人一塊

要了八年羊架, 每人一件

跟著要了一客Risotto, 又係每人食一的.

之前食咗八隻生蠔, 其實都有的飽, 再加埋少少主食, 都真係好夠. 

未夠嘅我話唔緊要, 我地再去食甜品.

埋單HK$6,091, 每人HK$760...開咗五枝酒, 食咗68隻生蠔, 咁上下啦.   我地有Wine Lover Discount, 如果平均一隻慳HK$15, 68隻就已經HK$1,020.   咁開得門做生意, 生蠔賺少的, 响的酒都賺番都係應該.     總之大家食得開心就得啦.

最唔話得係副組長, 佢無join我地食晚飯, 但放工出嚟接我地(因為飲酒我地無開車), 咁就請佢去食甜品啦.

我介紹佢地去紅墈芝麻綠豆甜品店呀!

我好掛著呢道嘅芝麻蛋白燉鮮奶

我梗係即刻要一硯啦...先食蛋白, 再食芝麻糊, 跟著拌勻再食

其他的任佢地叫.

型爸要的杏仁蛋白湯圓...非常好味

跟著打包一碗杏仁蛋白湯圓比組長夫人, 一碗芝麻蛋白燉鮮奶比副組長夫人....哈哈, 都算係咁啦.

甜品由型爸做東....大家食得開心....一個非常開心的晚上.








沒有留言:

張貼留言