2012年4月5日 星期四

Beef Nacho


2012年4月5日下午12:38公開累積瀏覽 263 1

 April 1, 2012, Sunday Night

今日嗰餐晚, 真係好唔掂, 型爸同二公子都唔出聲, 睇佢地嘅行為就知啦.

食完飯已經叫我整小食, 無問題啦, 九點半先食.  但係食完飯無半個鐘, 型爸已經話要食雪糕涼粉, 佢唔使我整, 兩仔爺自己整嚟食. 我個雪櫃隨時都有一兩礶涼粉, 好易啫, 等佢兩個攪掂啦.  佢地問我食唔食, 我唔食啦, 我要食中藥, 唔食生冷野.  咁我問佢地我仲使唔使整Beef Nacho呀!  佢兩仔爺二口同聲, 梗係要啦!

佢兩個咁高興整就整啦.


今次用咗呢一款片裝嘅Cheddar Cheese


牛肉剁碎炒熟, 再撈入墨西哥Salsa 醬


屋企只有呢款Nacho. 唯有用佢啦.  其實用原味(即無味)會好的.  的Salsa醬有鹹味, 再加上芝士又有鹹味, 食落會覺得鹹的.  配原味會好的.  但只有這一包, 照用啦.
 

唉吔, 呢包Nacho好碎喎... 都唔緊要, 將的大塊小小揀起放落錫紙面排好.  加上牛肉碎.


再在上面加上芝士

而好碎嗰的就放落焗碟, 再在上面加上牛肉碎同芝士

預熱焗爐180c


放入去焗大約7-8分鐘, 視乎爐溫而定. 要睇實, 等的芝士溶哂就差唔多, 太耐的Nacho會燶.



好快就焗好啦.
 

未食睇見到都覺得好味, 但我唔敢食咁多啦. 


佢地飲汽水梳打水, 我唔想飲有汽飲品.  我飲蘆薈小麥草啦.

一路食Beef Nacho, 一路睇電視大結焗, 哈哈, 一家人坐埋一齊, 梗係開心啦.

沒有留言:

張貼留言