2012年4月21日 星期六

Lunch at Outback Steakhouse


2012年4月21日下午2:40公開累積瀏覽 136 1

今天約咗個朋友, 加埋兩位女同事, 一齊去食晏, 今天全女班, 因為要傾的女人野.

朋友因要食新鮮蔬果, 我就搵咗一間就近嘅西餐廳.

有的咩野女人野要傾, 亦都唔怕在這裡同大家講, 都係關於乳癌及食療.

朋友嘅過案令我發覺香港某些專科乳線科醫生, 係咪真係有從病人嘅角度去提供佢地嘅專業意見?  朋友得了"非典型乳腺增生", 係非常初期嘅乳癌, 有無需要將整個乳房切除呢?  結果朋友沒有聽取醫生意見, 在網上找到一些資料, 現在跟Bugwig Protol(布緯療法), 試用食療嘅方法去幫自己. 我聽完佢嘅過案, 都非常讚成佢嘅做法.   今日搵埋兩個女同事, 佢地都有呢方面嘅問題, 大家一齊坐低, 交流吓的意見.
 
我地坐低, 就睇吓餐牌有咩野啱食, 正如我所料, 呢道有新鮮嘅蔬菜沙律, 啱我朋友食
 

呢道嘅餐包, 深咖啡色但唔係朱古力包.   朋友麵包唔食


餐湯, 忌廉蘑菇湯, 呢道的湯係用新鮮蘑菇整架.  不過的湯都唔啱朋友飲
 
我同另一位同事叫咗意粉同雞卷, 餐包咗呢碟細嘅什菜沙律
 

另一個同事同我朋友就叫咗呢個日式吞拿魚沙律, 朋友要走汁, 吞拿魚都唔要.  嚟到先發覺入面有煙肉, 佢話唔緊要, 唔食就得啦.


我同另一個同事叫咗雞卷, 呢的咪好似我同Tortilla整嗰的囉.  味道都唔錯, portion好大呀!


另外叫咗一份牛柳寬條麵, 我將呢份一分為三, 三個人每人食少少, 因為太大碟, 兩個人真係食唔哂.

最後有咖啡菜, 我地全部都要熱檸水.


呢道食野要加一, 埋單hk$330.

我其中一個同事因為兩個月後要抽針化驗, 佢即刻坐言起行, 明天開始個食療. 因為仲有兩個月時間, 睇吓呢個食療係咪可以幫得到.

希望佢地兩個都無事啦.

沒有留言:

張貼留言