2012年4月19日 星期四

包包大包圍


Apr 19, 2012 8:45 PMPublicPageviews 163 2


佢地飲完野散band我都未整完呀..... 卒之焗好哂兩盤, 不過已經零晨十二點幾啦.  
第二朝, 梗係食麵包做早餐啦.  放入微波爐叮20秒.  兩個芝士火腿, 一個沙律腸仔, 一個蒜蓉香茜包, 同型爸share嚟食, 型爸飲咖啡, 我飲蜜糖.
 
芝士火腿包一樣的鬆軟  
 

腸仔包都唔錯 
 

呢個蒜蓉香茜包就實咗的.   我係尊登揀呢個食架.  整嘅時候個麵團發酵好, 比我攞嚟再搓再做型, 唔知係咪搓過龍, 唔再發大.  睇落去麵包的密度好似密的, 但咬落去都一樣好鬆軟架.

呢兩盤包我地食咗幾個咋, 跟著全部攞嚟派街坊!   結果一個都無得剩呀!今晚要再整過比二公子做早餐.   

沒有留言:

張貼留言