2012年4月18日 星期三

Haven Pure Massage


2012年4月18日下午1:42公開累積瀏覽 343 2

April 13, 2012, Saturday Afternoon

林老闆知道我地好鍾意按摩, 佢個朋友喺北角開咗間spa, 叫埋我地一齊去捧吓埸.

呢間Spa响Ibis North Point Hotel嘅一樓.  開車到北角渣華道, 一眼就見到那座黃色細細棟的大廈, 還好附近有停車埸, 都算方便

呢張係佢地嘅價錢表, 列出所有項目...價錢都頗貴呀!

我做泰式, 兩位男士做香薰按摩.  我都係第一次, 幫我按嗰位係泰藉男士嚟架. 

按落去, 我覺得同平時嘅泰式有的分別, 還好, 做肩背時嘅手勢唔錯, 按得到位.

按咗兩小時出嚟, 大家傾吓謁就走啦, 返去接埋林太一齊去食飯呀!
Tea leaves
林老闆開咗個package, 按摩有七折, 咁就好的, 覺得無咁貴啦.  老闆送咗兩盒Sir Lanka嘅茶葉比林老闆同我地, 真係多謝哂.

沒有留言:

張貼留言