2012年4月23日 星期一

潮客 - 上水店


2012年4月23日下午12:58公開累積瀏覽 3 0

去到係上水廣場五樓, 咦, 係酒樓嚟喎, 叫潮客, 咁咪食潮州菜....等我仲諗... 烤魚...唔係grill fish咩, 以為係西餐添

上到去坐低, 二公子話, 嗰個小朋友咁似陶陶嘅, 睇真, 真係陶陶嚟架.  陶爸,陶媽, 陶妹, 陶公, 陶婆, 陶爺, 陶麻, 連工人姐姐, 全部係道, 真係齊人啦!   咁啱都有嘅.  佢地叫我地坐低一齊食, 梗係唔好啦.   邊好意思呀!
 

睇吓的menu先, 原來呢間係聯邦酒樓集團旗下一間食肆.


有的唔同嘅套餐, 都算抵食喎
 
 
仲有其他小菜, 潮州同客家餸菜, 咁下次想打冷, 嚟呢道咪得囉.  價錢比嗰間華記貴少少, 但係地方好好多...不過最緊要係好食.
 
 
原來型爸就係講呢款烤魚鍋, 吓潮爆, 真係咁潮?   啊, 剛剛見到陶爸佢地叫咗一鍋, 好似有酸菜, 不過唔辣嘅.


我地叫咗個客家炸豬大腸, 都ok喎


魚湯浸翡翠苗, 個魚湯好清, 好味但一的都唔鹹


我地叫咗一個辣烤魚鍋, 想叫小邊(hk$98), 佢地話全部賣哂, 只剩吓一個大邊(hk$118).  全魚都無啦(hk$198.  其實只得我同型爸食, 的鯇魚有骨, 二公子一定唔like.
不過無小邊, 大邊都要啦.  初時驚佢太辣, 叫咗小辣, 點知嚟到唔夠辣, 後來要佢地加辣.  佢地都係攞的辣椒油比我地加落去.


呢個烤魚鍋係咁樣架, 整個都係用不鏽鋼製造, 上面一個長方型盤放在架上, 下面放咗兩個酒精礶, 點著火後, 可以煮滾的魚湯.  烤魚, 應該係指用呢兩個點著了的酒精烤熱已經煮熟了的魚同湯.


另外叫咗一碟肥牛(hk$28)同手打魚蛋(hk$35) 哈哈, 的魚蛋仲貴過的牛肉., 二公子對呢兩樣有興趣的, 呢的可以加落個魚鍋滾熱嚟食, 因為的酒精礶火力細同慢, 所以呢的配料全部都係已經煮熟.
  
 
二公子話唔夠飽, 所以叫多一個石燒香飯


呢的飯, 似福建炒飯煮好放咗落個熱嘅石頭鍋入面.

其實唔叫呢個飯就啱啱好, 加咗呢個飯就太飽啦.  二公子食咗兩啖魚咋, 我同型爸要食哂呢份大邊呀!

埋單hk$471, 我地叫咗咁多野, 都唔算貴.

食完要走啦, 返屋企仲要開工呀!   出嚟食飯之前, 叫咗Ruby落咗粉落麵包機, 而家返到去, 個粉團應該得啦.

沒有留言:

張貼留言