2012年4月24日 星期二

金葉餐廳酒廓


2012年4月24日下午2:50公開累積瀏覽 188 0

April 20, 2012, Friday night

型爸打電話嚟, 唔想返屋企食飯(kakakaka, 唔知係咪呢排Ruby煮的餸大退步呢?), 咁好啦, 出去食就出去食啦.

去邊道食好呢, 我地經過八鄉時, 見到有一間餐廳, 好似有人唱歌架, 不如去試吓啦.  型爸話好呀!
 

就係呢間金葉餐廳酒廊, 喺元朗八鄉上村三號, 近上大冒山嗰個路口


落好大雨呀! 車駛入去泊車嘅地方就見到餐廳好大個招牌
 

入門口有個牌寫著所提供嘅晚餐.  後來睇餐牌, 原來同出面個牌係一樣架.


我地去到七點幾, 無咩人喎, 其真地方都算大, 仲可以坐喺出面. 另外一個corner就係演唱嘅地方


餐湯嚟啦, 我要羅宋湯, 型爸二公子要忌廉湯, 配多士一塊
 
 
我要咗豬手餐, 問過係咪脆皮豬手先叫架.  好大隻呀! 不過的皮唔係全部脆, 配意粉.  味道ok, 但我要分咗一大半比型爸同二公子呀.

 
二公子要黑椒牛仔骨, 配飯, 味道ok喎

  
型爸叫嘅焗羊膝, 配飯.  但係呢份的味道就麻麻啦.
 
餐後有甜品及咖啡菜, 我要檸蜜要加hk$5. 呢個係Lemon 芝士cake, 不過芝士味就無咩啦.

呢道的野食麻麻地啦, 唔係好差又唔係好好, 算係舊式餐廳.  每位最低消費hk$80.  我地埋單hk$448.

原來呢間餐廳逄星期六晚上八點型九點四十五分有歌星獻唱, 星期日, 二, 三, 四, 五由晚上八點至十一點半就係自由唱, 即係有人伴奏, 上台唱live呀!

唔怪得之差唔多八點, 就多咗好幾檯人.  而且嗰的全部係熟客, 預備嚟唱歌架.

哈哈, 我地都唔執輸, 見人上去唱我咁高興, 我地都上去玩吓.  不過唔啱二公子啦, 年輕人, 邊會唱呢的老餅歌吖.  咁唱咗兩個round我地就走啦.  都係九點幾, 二公子話要返屋企睇電視拳王呀!   王浩賢做嘅年輕人角色, 真係好反映部份年輕人嘅態度呀!

沒有留言:

張貼留言