2012年9月12日 星期三

香蔥煮黃魚


2012年9月16日下午3:02公開累積瀏覽 311 1
                                                                                       
 September 12, 2012, Wednesday

昨天見到免費報紙大府教煮餸, 香口蔥(火靠)黃魚, 呢個咩野字嚟架火字邊加個靠, 唔識打呢個字, 亦都唔識解, 不過睇完個recipe, 就覺得好似我平時煎煮黃魚, 只不過調味同做法有少許不同.
見到咁易, 我今日就試吓煮啦.

本來佢地用2湯匙醬油, 我就落咗2茶匙豉油加1茶匙老抽, 再加大半茶匙糖, 拌勻.  然後搽勻魚身醃30分鐘

跟著預備薑同蔥

本來條魚要炸, 但我唔想開咁大鑊油, 只係比平時落多少少油, 半煎炸啦.  不過唔可以大太猛火, 的魚搽咗豉油好易燶架.  煎好之後倒去多餘嘅油

用一湯匙油爆香薑蔥, 黃魚回鑊, 加入醃魚剩吓嘅汁, 加半杯水, 一湯匙紹酒, 每邊煮幾分鐘至收剩少許汁.


攪掂啦, 唔使用生粉水埋茨呀!  kakakaka, 我覺得煮起同佢影出嚟都好似. (不過我全部都係跟一半唔跟一半囉.)

食落味道都唔錯喎, 用豉油糖醃過的魚都幾好味喎.

沒有留言:

張貼留言