2012年9月12日 星期三

Farewell BBQ night


2012年9月12日下午2:43公開累積瀏覽 322 0


晚上BBQ, 佢地六點幾七點就開始, 不過我好遲先過去, 要攪埋屋企的野, 仲要餵Loki呢.

今晚BBQ响六號部屋舉行, 全個屋苑, 最大花園就喺道. 後園有蓋加天花吊扇, 天氣熱都唔怕.

今日真係好多人, 有十個部屋出席, 無咁大個地方, 真係唔掂架!


又係一貫咁多野食, 不過今次買少咗啦

因為我地訂咗一箱新鮮龍蝦, 大約有四十幾五十隻.

大量飲品生果

佢地負責燒野食, kakakaka, 五號屋就做不勞而獲嗰個.

燒完一大輪牛扒, 雞翼, 腸仔, 丸類

等的火細的, 就開始燒龍蝦啦.
不過一次燒唔到咁多, 都係6-8隻.  我地今次將的龍蝦腳剪哂出嚟, 如果唔係燒完的腳都斷哂啦.
 
呢隻係型爸架, 我就唔燒啦, 八號部屋拎返去幫我蒸呀, 我唔想咁熱氣.


成隻龍蝦, 超正.

哈! 同場加影, 大草猛一隻, 有成4寸長, 18號部屋主人同的小朋友喺花園玩, 隻草猛跳上佢隻手, 又唔走, 哈, 我地影佢相, 佢都唔怕喎.

林老闆帶咗支18年嘅Whisky叫Smokehead, 不過今日好多人飲, 唔知佢地夠唔夠飲呢.

的女士就飲白酒紅酒....都好似開咗4-5支,  唔飲酒嘅就有汽水涼茶, 仲有五號屋拎嚟嘅冬瓜茶.

食完就到的生果...士多啤梨, 菠蘿, 柚子, 蜜瓜,....


最後仲有雪糕涼粉, 今次加埋花奶....仲正呀!

大家傾吓講吓, 今日到零晨十二點幾先散band呀!  大家都好開心叨

沒有留言:

張貼留言