2012年9月25日 星期二

二人海鮮餐@海鮮站


2012年9月25日下午3:03公開累積瀏覽 574 1

我地講咗好耐話晚上要嚟海鮮站食, 今日卒之有機會.   如果得兩三個人, 又想食海鮮, 咁呢道就啱啦, 因為樣樣細細碟, 可以叫多幾款嚟食呀!  

我地好早到, 不過佢地已經好多booking, 要我地七點半交檯.... 無問題.  呢道地方細, 得幾張檯,  食完就走啦, 唔會阻著人地做生意.
 

今日先留意到到, 原來谷得超嚟過呢道食, 仲响報紙介紹過添.

晚餐有蒜蓉包送喎, 每人一塊細細塊.

海鮮嚟啦...

蒜蓉粉絲蒸扇貝, 一碟三隻....美味!


黃金海中蝦, 咦! 平時的蝦炸得脆的喎, 今日無咁脆嘅.  不過味道都仲係幾好.

蒜蓉炒芥蘭


椒剁醬蒸東星班頭腩.  的椒剁醬麻麻, 但係的東星班頭腩ok, 型爸即刻叫碗白飯

我地再後加多一客蒜蓉粉絲蒸象拔蚌, 又係三隻一碟...美味!

呢道的檯仔細細, 叫多幾樣張檯都放唔落呀, 我地要即刻食噹的蒜蓉包, 蒸扇貝先緊熙放得落呢幾碟.

嘻嘻, 的野嚟得好快, 食完好滿足啦!  埋單HK$390, 我地覺得好抵食.  如果去鯉魚門, 西貢或流浮山, 油料錢都唔得呀! 唔使七點半就還番張檯比佢.

不過今日好唔環保呀! 食完飯我要同型爸講拜拜, 因為我地要各自揸車回家(咁耐以嚟都未試過),.

返到屋企(型爸已經返到去啦, 佢開車快我咁多), Loki又嚟熱烈歡迎.  即刻烚雞肉比佢食啦.

明天唔使返工, 今晚好輕鬆呀!  可以咩都唔做坐喺道睇電視, 仲可以整番碗即食燕窩做飯後甜品添.....正呀!

沒有留言:

張貼留言