2014年12月10日 星期三

蟹味館 - 改完又改

December 1, 2014, Monday

今日經過寶勒巷, 見到蟹味館的侍應在派單張, 那位小姐不停叫地試, 話樣樣小菜都係即炒...咁我地又試吓啦.

呢間蟹味館即係之前間星級美食廊, 生意難做, 改過幾次, 開始時係food court, 做唔著改了飲茶, 跟著又改了食幾餸套飯, 現在又改了做即炒小菜套餐...

不過我都唔睇好, 幫襯嘅人真係無咩

付款叫了餐, 每人一客例湯

麻煩鬼同事要了肉絲炒麵, 睇落都幾好, 炒起幾大碟(夾咗三份一先影相)

我要了臘味炒芥蘭, 而慢麼麼同事要了梅菜蒜腩片....不過兩碟都係超鹹

價錢每款都係HK$49

那位招呼我地嘅侍應, 不停問的小菜係咪好好多....我只有老實講...真係好鹹...

咁我梗係唔會講以後唔會幫襯啦.

沒有留言:

張貼留言