2014年12月12日 星期五

印尼雞絲炒意粉

December 3, 2014, Wednesday night

今日深圳做完野直接返屋企, 不過只得我一個食晚飯, 因為型爸約了朋友食飯.  咁我同Cindy講隨便煮碗麵得啦..

不過佢同我講話炒意粉(之前我有話教佢黑椒炒意粉, 不過幾個星期六日下午都唔得閒)...哈哈,好主動喎...咁我由得佢用佢個方法炒啦.


呢碟就係佢嘅作品


睇吓的蘿蔔竟然切咗花,

配料係雞肉, 雞蛋, 椰菜

最特別係呢的蔥頭切碎加茄汁, 加落的意粉道食, 佢話緬甸係咁食架.

哈哈, 我好開心呀, 因為佢肯煮的唔同嘅野比我食, 即係佢開始有歸屬感啦...(雖然碟意粉味道只係一般).

我下次會教佢炒我地喜愛嘅黑椒牛意啦.

2 則留言:

  1. 難得請到個識主動學習的工人,可分擔不少!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢排個工人姐姐好開心, 仲同我講鐘意留喺香港....哈哈, 梗係啦, 我呢道好食好住麻.

      刪除