2014年12月30日 星期二

提早了的聖誕聚會

December 19, 2014, Friday

今日响國內趕返落嚟同鄰居提早慶祝聖誕....點解咁早, 因為有兩位鄰居要出外旅行, 但大家又想聚一聚, 咁咪提早的囉.

今日要返工, 整唔到的咩, 都係吩咐Cindy幫手.

但我拎咗枝靚香檳一齊共享

呢枝香檳, 2000年限量出品, 1.5Litre, 好野嚟架.

因為未等齊人, 我地飲咗一枝1.5 Liter 紅酒先開香檳(其實應該開香檳先麻)

我叫了Cindy用免油炸錮整咗雞軟骨

 
 林家整了蒜片台灣腸

 
主人家亦整了黑椒腸

仲有....

煙三文魚
配呢的生洋蔥好好味架

 Mrs Kua整咗好靚嘅牛油果雙蝦(龍蝦海蝦)薯仔沙律, 好靚又美味

林家的香菇炒什菜

而今晚主角係呢件4kg嘅靚牛肉
 

整得啱啱好, 但份量太多, 呢嚿牛我地食咗一半都無

Side disk介有焗蕃薯角(唔係薯他嚟架)

非常豐富的一餐

 
 今日飲咗三款酒, 香檳, 紅酒, 而男士就開咗嗰皮4.5litre嘅Macallan

而甜品就有主人家指定要我煲的腐竹雞蛋糖水(我都係叫Cindy煲咋, 邊有時間咩), 呢個糖水同今日嘅西餐好似有的唔夾, 但係大家食得好開心, 好味就得啦.


仲有Mrs Kua仲歐洲帶回來嘅果仁酥糖

 
 好好味架, 由其是用腰果做嗰款

呢款杏仁棗一樣咁好味.

明天係星期六, 大家可以飲夜的, 非常盡興呀!


沒有留言:

張貼留言