2014年12月22日 星期一

怡軒酒家- 柴灣

December 12, 2014, Friday

有幾多件未去過柴灣都唔記得啦, 我地的新界人, 無事盡量都唔會去港島區, 真係好遠呀!

睇完Nick Vujivic Concert, 我地行出去搵間酒家醫肚.

已經差不多十點, 周圍環境很靜, 見有家酒家未關門, 快的入去, 唔係要食快餐店.

坐落睇餐牌, 先知呢間叫恰軒酒家

三個人要了一個湯, 幾款小菜


脆皮素鵝, 但一的都唔脆, 唔得呀!

家鄉小炒皇, 呢款都ok

瑚瑚蚌帶子西蘭花

冬菰鴨掌煲

海中寶燉湯

個湯唔錯呀!

四餸一湯.

埋單HK$600

食完我地都要快快走, 一位同事有巴士返沙田第一城, 我同另一位同事坐118去紅墈, 再轉火車.  佢去九龍塘轉地鐵.  我就最遠, 坐到上水call 型爸來接我, 返到屋企都十二點合.

又攰又頻撲的一天, 幸好明天不用上班, 可以好好休息.

沒有留言:

張貼留言