2015年6月2日 星期二

新羅寶韓國料理

May 21, 2015, Thursday Night

今日型爸約咗美國嚟嘅舊上司食晚飯, 新羅寶係人佢其中一間"飛佛"餐廳, 我地亦好耐無去過, 咁就訂呢間啦.

由外面望入去, 新裝修喎
 
原來新羅寶在國內都開咗好多分店.   2011-2014米芝蓮推介餐廳

 
坐低想叫杯飲品, 見到Sorabol Organic Vegetable Juice, 本來想試吓, 但原來的有機蔬菜都係國內種, 唔係韓國直送


裝修拆咗的房間間格, 餐廳睇落大咗好多

不過由全落開始就覺得唔自在, 因為呢道的waitress,個個冷口冷面, 一的笑容都無.

仲有的韓國六小碟, 真係少可憐, 我地全部未食過.  三個人, 真係挾三嚿薯仔.  仲係無得refill, 要的話HK$17一碟
 
我地要了煎餃子, 咬落去, 中間嘅餃子都未煎熟, 的麵粉仲係白色.

叫了牛肋骨

再配一份生菜

等咗十分八分鍾, 先有位冷口冷面, 咩都唔講嘅付應過嚟燒肉.  

食完牛筋脯, 我地要了鍋仔豬腩肉, 幾好味, 但的侍應問都無問我地要唔要飯及湯

跟著要了牛肉湯麵, 呢客麵HK$260, 但的麵嘅份量肉一人份

佢地煮嘅方法有的怪, 先落哂的菇菜牛肉落去煮


跟著加調味

最後先加麵再煮十分八分鍾

最後呢鍋麵, 勉強都夠我地三個人分

小小地一碗麵, 味道都幾好.

但好味都無用, 所有侍應似機械人, 一的笑容都無, 好難頂呀!

呢, 門口呢位一樣係冷口冷面, 完全唔覺得佢歡迎的客入去.

我地決定(連鬼佬都話)真係好日都唔會再嚟幫襯.   咁多韓國食肆, 大把選擇啦.

沒有留言:

張貼留言