2015年6月15日 星期一

榴槤囊蟲草花竹絲雞瘦肉湯 - 樂信牌萬能煲

May 30, 2015, Saturday

嗰日睇肥媽個節目話榴槤囊可以用嚟煲湯, 好開心呀!   平時買榴槤, 開咗拆的果肉出嚟, 要掉嘅一定多過食落肚, 而家可以盡用其材, 咁梗係開心啦.


  嗰日買咗個金枕頭, HK$71.6, 六 磅幾


但只係得幾嚿肉.  屋企只得我一個人食榴槤, 其實都好夠 (啊, 仲有Loki陪我食, 佢一聞到我食榴槤, 雙眼發光兼流口水呀)

 
 拆埋的核, 都只係得9粒

跟著再起埋的榴槤囊

 的榴槤囊切哂出嚟就大大盒

第二日, 我買咗竹絲雞同瘦肉

再加的蟲草花

配料齊啦 (我仲加咗幾片薑), 竹絲雞同瘦肉先汆水

我見肥媽用個萬能煲煲湯, 咦, 我都又有一個喎, 平時放埋一邊都無用, 即刻攞出嚟試吓, 係咪真係咁短時間可以煲個湯

放哂的配料落去

加滿水, 加蓋鎖實

按煲湯制, 25分鐘就得

真係估唔到, 的湯煲出嚟好濃喎

不過就多咗的油, 因為隻竹絲雞無去皮.   的湯一的榴槤味都無, 反而覺得有的紅棗味(但我無落紅棗呀!)  應該係的蟲草花味....

落咗成隻竹絲雞加瘦肉, 哈哈, 落唔落的榴槤囊, 呢煲湯都會輸吖....

沒有留言:

張貼留言