2015年6月28日 星期日

Pizza + 札肉担担麵

June 19, 2015, Friday Night

都唔知點解的時間過得咁快, 貶吓眼又到星期五.

Cindy放假, 放工返到屋企都係唔想出去食.  平時買埋咁多野, 摷吓雪櫃就一定有野食.

上次响一田, 買咗兩個意大利黑松露長薄餅, 就食呢個啦...

只要拇出嚟10分鐘, 跟著用200度焗12分鐘.   我無跟佢的時間, 我覺得唔應該用咁大火, 焗得太燶就唔好啦.

食pizza本來就配意大利粉啱的, 但係我又唔想喎, 唔mix吓, 又點會知match 唔match.

 
我今日要食担担麵.  呢款担担麵係新出架, 唔同以前用味粉.  呢款有醬汁, 煮起真係好似出街食嗰的.

我要加的札用

pizza出爐了

  我地札肉担担麵都煮好了

再加埋杯蘆薈小麥草, 正呀!

煮好我要影吓相又食得慢, 到我開始食佢兩仔爺都已經食完開始食pizza.   個pizza都應該有10" 長....結果我只係有機會食2" 試吓味, 佢兩仔爺好快就KO 哂.  

個pizza 味道唔係濃, 淡淡地黑松露味, 都ok架.

沒有留言:

張貼留言