2015年6月5日 星期五

又要讚吓佢先得啦!

May 23, 2015, Saturday

今日我要讚吓Cindy先得啦, 因為我覺得佢有心機, 又整的新餸比我地食呀!

 
我教過Cindy整過多款涼拌菜, 今日佢整番碟緬包涼拌菜我試吓.

 
涼拌菜入面有通菜, 蒜蓉, 蔥蓉, 辣椒, 炸蔥蓉(啡色一條條好似魚乾)及花生碎.  而醬汁應該係用白醋+魚露+糖整嘅.   味道唔錯, 天時熱食涼拌菜, 又開胃又舒服呀!

另外又整咗個咖哩魚頭腩

煎豬扒

素什錦炒雞腸

節瓜肉丸湯

四餸一湯, 雖然唔係咩野大魚大肉, 但見到佢落咗心機, 我一定要比like呀!

讚!

沒有留言:

張貼留言