2015年6月23日 星期二

Pezzi Bistro - 粉嶺聯和墟

June 9, 2015, Tuesday

今日係鄰居林太的生日, 我地約咗幾家友好, 一齊出去同佢食晚飯慶祝.

住得偏遠, 唔想佢地花長時間出去尖沙咀.

在粉嶺Pezzi Bistro 訂了位.

呢間餐廳在區內都算係唔錯, 星期六日如果唔訂位, walk in 一定無位(試過幾次啦), 今日星期二, 就大把位啦.

林生同型爸點菜, 我地喜歡食多的前菜, 少的主菜...哈哈, 點知林老闆真係點咗好多, 我地七個人, 每款都叫了兩碟

Crab cake x 2

西班牙辣腸蝦 x 2

帶子 x 2

開了兩枝紅酒.   本來大家都想帶酒嚟, 但開瓶費要HK$150 一枝, 咁唔帶啦. 

水牛芝士蕃茄 x 2

芝士生肉 x 2

款款appetizer 都唔錯呀!  味道好好呀!

跟著要了兩個pizza

四色芝士

煙三文魚芝士,

兩款Pizza都幾好呀!

其實大家都食到差唔多, 但林老闆話點都耍有的肉先似樣.  咁我地就豬牛羊各叫一客, 大家share嚟食就唔會太多啦.

黑毛豬鞍

西冷牛扒

羊架.

三款肉之中, 只有羊架比較好味.   牛扒的肉質真係麻麻.

今餐林老闆請食晚飯, 真係唔好意思.

本來想帶生日雪糕去切, 點知又話要收HK$150切蛋糕費, 雪糕蛋糕仲唔會幫我地雪添.  咁梗係唔制, 返屋企先切蛋糕啦.

靚靚生日蛋糕, 祝林太青春常註, 日日都咁開心.

林老闆話慶祝太太生日, 開咗枝Blue Label King George V...型爸梗話正啦.

飲到咁上下要散band啦, 林小弟明天要返學, 我都要返工呀!

沒有留言:

張貼留言