2015年6月6日 星期六

落雨天, 行山天, 希望在明天

May 24, 2015, Sunday

昨天雨下不停, 幾次黃雨又紅雨, 行山組員個個都打定輸數, 今日應該無得行山, 但係我有個信念, 希望在明天麻, 星期日早上先決定行唔行山啦.

天公做美, 早上起來雖然天陰卻沒有下雨, 我地行山組又出發啦.

我地唔敢行丸多山路, 都係行的安全路線, 去到觀音廟, 由南涌出發去直昇機坪
見到水閘, 但無排洪呀

我地去尤德亭方向

大雨過後, 經過都見到山下不斷流的雨水

雖然行了很多次, 但一樣行到氣喘, 都要抖兩抖先到直昇機坪

我地行到呢道差少少, 我地諗著行到橋山橋先回程

但呢道路開始好濕滑

到咗橋山橋, 我地影吓相就回程啦.

的水流得真係好急, 欺山莫欺水, 真係無講錯架.

人地上山容易落山難, 對我嚟講就上山好難(係咁喘氣)下山易.

貶吓眼又落番到觀音廟

我地兼行得唔夠, 預備由觀音廟行到雞谷樹下, 又見到好多小白鷺呀


平時開車經過, 都無留意呢道連著長長一帶嘅紅樹林

不過呢段路一的都唔好行, 太多汽車經過, 咁多廢氣, 行咗十五分鐘, 我地回程唔行啦.

望番過去, 觀音廟好多人呀!
原來係舞獅.....明更佛誕呀!

舞完獅就舞長龍.


跟著我地開車去咗粉嶺飲茶

真係傻咗呀! 每人劃一兩碟, 劃吓劃吓, 叫咗勁多點心呀!

今日好開心, 天公做美, 早上無落下, 到我地行完上車, 又開始落下.

明天係假期, 如果唔落雨, 我地明天又會再行呀!

沒有留言:

張貼留言