2015年9月12日 星期六

走粉

September 5, 2015, Saturday

今早Cindy比咗張shopping list 我.... 嘩, 今日好多野要買....街市超市....仲要去走粉喎.

早上出去同奶奶姑奶飲茶, 又要讚吓美孚間陶源, 星期六早上飲茶唔多人, 十二點前點心有特價, 點心好食又抵食, 讚!

飲完茶跟著去探媽媽, 佢今日精神好好呀!  前幾日幾位姪女帶媽媽去Disney飲茶, 同的公仔影相, 攪到媽媽好開心.   工人姐姐一齊去佢仲開心, 因為第一次去迪士尼.   講真香港迪士尼我都未去過, 反而日本同美國迪士尼就去過好幾次....不過都係好多年前嘅事啦.   近來就算去日本, 都唔會去迪士尼, 無興趣玩機動遊戲呢!

上午見完兩位老人家, 下午我地就去走粉.

一點五十分去到, 我地都唔入去著.  等到兩點十分先入去, 怕的職員食午飯未返.   去年嚟時, 遇著嗰位黑面女士, 真係想寫信去投訴佢, 不過最後都無咁做, 驚投訴完佢無咗份工就唔好啦.

呢道係咪熟口熟面呀....咪就係大埔工業邨香港麵粉廠.

我地要去轉角呢個寫字樓.   入到去又見到那黑面女士, 哼, 我唔問佢啦, 見到佢對面有位女士, 我同佢講買麵粉, 那位女士非常好禮貌呢.  

 
先付款, 攞著張單再去外面攞麵粉.  HK$178一大包.

成個廠都係麵粉.....諗起上次台灣粉塵爆炸, 咁麵粉廠如果著火, 加上大風...會唔會好危險呢!   唉吔唔好亂諗啦.

一位男職員攞咗包粉比我地.   咁我地早有準備, 帶咗手拉車.   拉到出去, 我地放上車就得啦.

出到門口, 停車埸職員好有禮貌, 比咗張紙寫著辦公時間.   呢個我地知啦.

跟著我地繼續去shopping, 行市買餸, 超市買日用品....不斷買買買, 的野又重, 家庭主婦都真係好操勞架!

一大袋麵粉買到返屋企都仲有好多野要做.

哈哈, 睇吓, 真係寫著白粉架....不過係特等靚麥製, 超級根白粉

一袋50lbs, 即22.6kg, 平均唔使HK$8一公斤, 比烘焙店同超市平好多呀!   我家一個星期平均做兩至三次麵包, 真係要用好多麵粉架.   一袋可以食大約十個月.

又可以拎我嗰部好日都唔用嘅真空機出嚟啦.

分開包裝, 4袋3公斤, 一袋4.5公斤...剩下來嘅6公斤就入盒隨時攞嚟用.  分開包裝, 容易收藏, 真空咗, 保質期都長的啦.

唔好見到呢堆包裝好嘅粉好似好容易, 攪吓攪吓都用咗成個幾兩個鐘, 整到成張餐檯都係麵粉呀!

想慳家, 就要辛苦的架啦.

沒有留言:

張貼留言