2015年9月30日 星期三

Robatayaki 爐端燒

September 23, 2015, Wednesday night

今日二公子生日, 為咗同佢慶祝, 我地食咗個late dinner.   二公子最近晚上繼續進修, 我真係好開心.  佢要九點先放學, 我地去接佢, 晚上九點半, 訂咗位响紅墈海日酒店Robatayaki食爐端燒.

 
九點幾, 只剩下十個八個客人 

 
 
咩野係爐端燒, 咪即係燒烤(諗諗吓同居酒屋的燒烤有咩分別呢?).  只不過係我地落單, 那位廚師幫我地燒.  

想食咩就叫咩, 師傅即燒


要了雞泡魚乾

燒牛舌
燒秋葵

燒雞軟骨 (只得幾粒, 有的離譜)

燒兩隻大蝦, 每隻有成十寸長

燒蒜頭

要了兩客魚生, 三文魚及油甘魚.  想要海膽又話無

要了澳洲和牛, 呢塊要HK$880, 已經係最平.  如果要美國安格斯要一千二百幾.  我地比二公子揀, 佢話唔使食咁貴.   塊扒我都覺得貴, 不過燒得好好, 五成熟.

另外要了一條黑腊, 燒得幾好, 條魚仲好滑

要了一隻燒苦瓜, HK$110.

送咗雪糕比我地做甜品.  食呢個雪糕唔夠喉, 我地諗著一間仲要去食.  附近有間甜品店, 有一款甜品, 有的排著.   嚟開呢頭, 一定要去幫襯.


埋單HK$3,095, 我同型爸講有的貴, 但型爸的一貫作風, 出嚟食野唔好咁計, 食得開心就得啦.


沒有留言:

張貼留言