2015年9月2日 星期三

陶源酒家黃油蟹餐

August 25, 2015, Tuesday

十日前在Groupon買咗嘅黃油蟹餐, 訂咗位今晚食呀.

聽好多人講有時買團購優惠, 去到的食物質數都麻麻, 但我對陶源有的信心, 每次嚟尖東呢間, 我覺得的食物都唔錯.

不過可能陶源都係第一次攪呢的團購催谷生意, 但的員工又未係好清楚點處理的, 見到張coupon都係有的混亂呀!

坐低先比杯飲品, 我都唔要紅酒, 飲橙汁得啦.

我地唔需要點菜, 因為團購己經定咗食咩

睇吓餐牌, 單叫一隻黃油蟹都要HK$498, 我地團購個餐都只係HK$499, 係咪好抵呢!

的餸上啦...

的份量一的都唔少呀.   冰燒三層肉

藍梅汁拌鮮淮山

金湯小米燴遼參

鮮鮑魚拌金柚皮.   的汁整得唔錯, 但柚皮真係好難煮, 唔係好入味.

燒汁魚籽煎魚扒, 幾好味喎.

黃油蟹嚟啦, 爆哂膏

我呢隻超靚, 入面的膏多到....型爸隻反而無咁靚...  我分多半隻比佢, 因為我已經飽啦.

芝士焗蔬菜, 又分一半比型爸

甜品楊枝甘露, 如果無記錯, 散叫都要幾十交一客.

生果我都食唔落, 又係型爸攪掂.

 
的菜到齊啦, 我地覺得好滿意呀!

埋單HK$121....咁平, 梗係, 呢的只不過係加一同茶芥啫... 我已經預付HK$998吖麻.

連埋加一都只不過係HK$1,123, 比起去年食巳蟹餐要一千四百幾, 平咗幾百文.

今次Groupon 團購, 滿意呀!

沒有留言:

張貼留言