2015年9月20日 星期日

緬甸式涼拌茄子蓉

September 12, 2015, Friday night

上次見Cindy烤茄子整涼拌茄子, 都無機會睇佢全程點做, 今日我叫佢做比我睇, 等我可以同大家分享食譜.

我買咗四隻大茄子, 今日用兩個就夠啦.

放入焗爐, 220度焗30分鍾.  Cindy話响緬甸, 佢用炭爐燒, 食起味道唔同架.

茄子燒好, 撕去外皮

5 個乾蔥頭切碎備用

茄子用放盤內

用大匙壓成蓉

跟著加入乾蔥蓉

加入麻油, 鹽調味.    (哈哈, 一嚟到呢道就可以無限擴大, 自己喜歡點調味都得啦).

拌勻後上碟

最後灑上芝麻.   咁就得啦.

Cindy話呢款茄子蓉, 緬甸style係唔加辣, 亦唔加魚露, 只用鹽調味.  佢老公同的仔女都好鍾意食.

今晚我地仲有:

金菇牛肉年糕捲

鹹蛋海鮮燴冬瓜.   本來應該係黃金海鮮扒冬瓜, 但Cindy將的鹹蛋黃同蛋白無分清, 攪到的黃金唔靚, 咁都無所謂, 照煮啫.   好好味, 我見型爸食咗4 碗.   Cindy都好鐘意食, 剩咗的佢都問佢可唔可以食埋佢.   咁當然可以啦.

仲有野生牛肝菌豬骨湯

呢三餸一湯非常滿意呀!

差的唔記得, 今早碟韓式粉絲太大碟, 今晚食埋佢.  今早二公子返工都無機會食, 佢話幾好味呀.   連Cindy呢個飯桶都話今晚唔食飯, 食埋碟粉絲.


沒有留言:

張貼留言