2015年9月24日 星期四

大阪隨意行 - Day 2 - 大阪周遊卡 - Part 1

September 16, 2015, Wednesday

一覺醒來, 竟然已經係08:25 (香港時間07:25), 即係話我地好攰, 一晚都無醒過.   咁梗係啦, 昨天早上四點幾就起身, 到晚上十二點幾先瞓, 唔攰就假啦.

昨日因為無網咭, 用唔到google map搵地方, 真係好唔方便.  本來我諗著用手機data roaming嘅daily pass HK$198一日都算啦.

 
型爸用開中國移動網絡, 查到只需HK$98一天, 咁我地最主要都係用兩日, 第四天出機場, 根本唔需要wifi.  用兩天都只係HK$196, 咁都好抵.   仲好方便, 只要按指定號碼申請, 離開前再按號碼取消就可以.  不同網絡商, 收費相差咁遠.

落去餐廳食早餐前, 第一時間就activate data roaming service, 型爸再分享wifi比我, 咁我地兩個都可以有data用.

落到餐廳已經九點, 已經無咩人.


早餐無咩好食, 不過總會食得飽.   求其食的就算啦.

天文台真係好準, 話呢兩日落雨就真係落雨, 我已經帶備雨具

 唔好以為日本人一定守法規矩呀!  地下寫著唔可以踏單車, 但身邊就有架單車擦身而過, 唔可以泊單車嘅地方, 成架單車响道.

哈哈, 我地第一站唔係去玩, 係去阪急百貨呀!

我要去睇吓有無Baobao賣呀!   我地十點十分去到(阪急十點開門), 但去到Baobao counter, 那位先生話今日只有60個袋, 但已經派出超過100個籌, 今日唔會有得賣, 叫我明天九點半前來排隊攞籌.... 咁好啦, 我地出發去玩, 唔好嘥時間.

我地去地鐵站買大阪周遊卡呀! 都要搵咗一輪, 問咗幾問先搵到呀!

呢兩日都諗著去玩, 所以買咗兩日劵JPY3,000.   一日要JPY2,300, 兩JPY日3,000, 咁咪好抵.

呢張周遊卡, 有28個景點免費, 16個景點有優惠.   兩日點去得哂28個景點, 如果一日去到5-6個已經好好.

 買到卡後我地就去第一個景點 HEP Five 摩天輪.    我地就响梅田站, 連車都唔使搭呀!

行去阪急百貨之前, 都已經經過過, 所以一搵就搵到.

上到去七樓, 先換張乘車劵, 原本要JPY500一位, 現在是免費.

跟著就可以上摩天輪.  今日係weekday, 無人排隊, 真係好嘞.

 
上到摩天輪, 四面玻璃(東南西北)都貼上那方向出名嘅景點

從高空望到附近嘅高樓大廈, 唔响高處睇, 都唔知呢道有直昇機坪.

在空中轉一個圈大約15分鐘.

落到嚟, 先去Starbuck坐吓, 研究跟著去邊個景點.  型爸要我影吓隻杯, 佢話上面寫咗佢美文名嘅日本拼音...哈哈, 咁我都識讀嘅.

好快睇咗一round, 根據路線, 已經決定今日會去其他五個景點

第二站, 大阪生活今昔館

睇張leaflet坐阪急線去, 點知入票時, 發覺唔用得.

原來一日劵可以坐阪急線(私鐵), 但兩日劵就唔可以.   唔怪得之兩日劵會平咁多.


咁我地再問站務員, 我地要去東梅田站坐谷町線.   行上行落, 行到你暈.  有老人家或小朋友真係諗過先好買呢的周遊卡.

由東梅田坐到天神橋筋六丁目

去到3號出口就好易搵

 按電梯上到8/F

先去換入場劵, 如果唔係用周遊卡, 入埸要JPY600

有張leaflet介紹呢間今昔館
去到同圍影吓相

 
 本來諗著嚟到比JPY200, 著和服影吓相.   點知要等到下午兩點先有位.   咁唔著啦, 要等個幾鐘, 周圍影吓相算啦.

呢道有的人坐哂响道, 我諗佢地都係等緊著和服

見到呢道咁得意嘅, 型爸話應該係廁所

走去前面一睇, 又真係喎.

呢道有兩層, 參觀完上層就順路落下層.

參觀完畢, 大約半小時, 我地又到下一景點

呢個我同型爸都好鍾意, 係去浸溫泉.   唔需要搭車, 因為係同一地鐵站, 只係不同出口.


由天神橋筋站5號出口, 轉左直行 (呢個時候, 手機個google map好大作用).   留意到, 大阪好多人踏單車.  周圍都有單車泊車位. 

 
 經過見到有一間溫泉, 但唔係我地要搵嗰間.

搵到啦.   leaflet話行8分鐘, 但我地行咗十幾分鐘.

按電梯上8樓

這裡是接待處及入口.   我們預先知道這裡不包毛巾, 所以自己帶來.  租毛巾要JPY150

 
鞋要先鎖在locker.  如果無周遊卡, 入埸要JPY800.  現在是免費

入面唔可以影相, 咁影張leaflet啦.

如果要岩盤浴或按摩, 就要另外收費

浸了大半小時, 好夠啦.   梳洗完出來都已經下午兩點.

我地就在同一層嘅溫泉餐廳食午飯.   浸咗個免費溫泉, 响呢道消費吓啦.

 
餐廳都幾大架

見到餐牌就更加餓

睇啱啦.

型爸先嚟一杯冰凍啤酒, 真係好冰凍, 個杯冰咗, 仲係白白地色.   我地浸完溫泉, 成身都好熱, 型爸話飲落去好爽呀!

型爸要了鐵板牛肉餐, 呢個餐除咗有碗飯, 仲配碗烏冬

我要了壽司冷烏冬餐

呢的豆腐係佢地自家做架

每一款分別配上醬汁, 的天婦羅炸得好脆, 的炸皮一的都唔厚

凍烏冬配冷湯

壽司好味喎, 但我食唔哂, 要型爸幫我食兩件

的冷烏冬落咗醬汁好好味呀!

最後都用呢的汁嚟食凍豆腐

呢餐唔貴呀, JPY3,000兩個人, 抵啦.

食飽飽, 我地又去下一個行程啦.   已經下午三點, 我地估計, 今日應該可以去多三個景點.



沒有留言:

張貼留言