2016年9月26日 星期一

追月

September 16, 2016, Friday

Cindy延了兩星期回來, 9月16日早機, 下午2:45分到港.    今天下午應該返到啦....

到我地傍晚6:45分出門口, 仲未見人, 型爸有點緊張, 佢話會唔會甩底又唔返呀!   我話無需緊張, 要返就返, 唔返都無辦法, 食完飯返嚟先算啦.

今晚返奶奶家, 好多人呀, 連大夾細二十人呀!   不過都未算齊人, 大公子在國外, 二公子要返工, 仲有一位姪仔又係要返工.

人多, 都係一貫駁長張飯檯, 唔係就坐唔落咁多.

燒肉, 雞, 齋, 豬手, 老少平安, 魚, 洋蔥豬扒, 粟米煎魚餅, 青瓜麻醬手撕雞, 我整的醉豬手, 醉鴨舌

好幾款餸都係大伯大伯娘返嚟整嘅

其中呢款黑椒鹽水雞翼仲可以做冷盤呀!

花旗參雞湯

奶奶叫工人姐姐炆的豬腳無人幫襯, 哈哈, 因為個個都食哂我的醉豬手, 唔肥唔膩, 食落去都只係的骨膠原.....多謝各位捧場.    姑奶話的發財豬手留番佢地明天再炆先再食啦.

食完晚飯就到生果餐

龍眼

楊桃, 沛, 蜜瓜

柚子, 桃

仲有姪婿整的甜品, 椰汁千層糕.

整得好好味呀! 

數清楚, 共整了十三層呀!   非常好呀!

今日唔敢逗留太耐, 要返去睇吓兩隻寶貝, 昨天夜了返, 隻Whisky攪到地下的地毯, 狗床亂哂籠, 茶几角都咬爛.

到我地返到匡屋企, 兩隻狗狗好安靜, 嘆緊冷氣.   我由停車場望入廚房, 見到Counter 有包野, 唔...Cindy返咗嚟... 唔怪得之兩隻狗狗咁安靜啦.

型爸鬆一口氣, 哈哈, 佢怕Cindy未返, 佢要繼續做家務呀!

沒有留言:

張貼留言