2016年9月28日 星期三

與狗同行

September 18, 2016, Sunday

無行山個多月, 今日可以再次出動啦.


原本我地諗著今日行海邊, 南涌谷埔, 點知去到天后廟時原來入面封了路, 唔知有咩野鐵人賽.  今日天后廟停車空地都封埋, 原來慶祝九天玄女加黃大仙誕.    哈哈, 高興, 我們唔改道都唔得啦.

結果改行去直昇機坪, 再去尤德亭

組長諗著行海邊, 就帶埋兩隻狗狗嚟, 點知現在行大斜路, 又曬又無風, 行到兩隻狗狗索哂氣. 

我隻右腳受傷到現在仍未復完,  行得比較慢. 而的狗狗好似好辛苦唔願行, 咁組長話不如拜託我同型爸帶的狗落山, 佢地繼續行去尤德亭.

先同的狗狗响涼亭抖抖, 再比的水仍地飲, 跟著慢慢同佢地落.

我地開車載的加加去陳鳳記. 兩隻狗狗跟著我地好乖呀! 我屋企兩隻寶貝咁長毛, 呢的天氣佢地頂唔著, 佢地要响屋企涼冷氣先至掂呀!


陳鳳記好好生意呀!  我地等咗一陣先有位, 九位都唔容易搵.   哈哈, 佢地真好彩, 搵到位唔到十分鍾佢地就到.

大家嚟個Brunch啦!

沒有留言:

張貼留言