2016年9月30日 星期五

工人姐姐回來了

September 18, 2016, Sunday

Cindy足足放了四個星期假, 星期五晚上才回家.   星期五只係同佢傾吓謁, 問候吓佢, 叫佢好好休息.  

星期六都只係吩咐吓佢狗狗轉糧問題, 跟著我同型爸去了按摩, 晚上又去了林老闆家食雞煲.   佢有Whatsapp 我問我晚上煮咩, 我就話雪櫃有菜有用, 有料煲湯, 佢自己決定啦....

到星期日佢無再問我煮的咩啦..咁梗係, 放完假都要識自動波做先得架..

第一時間, 我要教佢用個新的會講野電飯煲.

她回來後的第一煮.

煎雞翼, 的雞翼醃得唔夠味....但都係咁食.

檸檬蒸三文魚....又係無咩味的.

炒菜心

羅漢果紅蘿蔔菜乾豬骨湯

簡簡單單的三餸一湯, 只有我同型爸食, 好夠啦.

到佢洗碗, 就要教佢點清洗電飯煲, 萬能煲...今次絕不能馬虎....

沒有留言:

張貼留言