2016年9月3日 星期六

胡麻醬涼拌冬筍 + 蒜味蛋黃醬拌毛豆

August 21, 2016, Sunday

嗰日用型爸去行759, 見到有個冬筍, 可以用嚟做涼拌菜, 今日趁人多食, 就整咗佢.

獨立真空包裝

打開倒出嚟, 我覺得已經煮熟了的.

但包裝上話要用水煮吓佢, 不過就無講要煮幾耐, 結果我都煮咗七八分鐘, 跟著用過濾水沖洗降溫, 切粒就得啦.

响台灣食時, 我只試過醮沙律醬, 但今日我用胡麻醬,

其實我係試過味, 用沙律醬就帶唔到的味出嚟, 用胡麻醬就好味好多.  搵型爸試味, 佢都同意呀!


我响加拿大買了這款蒜味Mayo

哈哈, 我將的毛豆烚好去殼, 跟著用的沙律醬拌勻, 又一味涼拌菜呀!

沒有留言:

張貼留言